در این حالت اتصال کنسول برقرار نخواهد شد و باید پیام فوق حذف شود.
این مشکل ممکن است از چند مورد به وجود بیاید:
- هنگ کردن نرم افزار
- بستن نرم افزار از طریق تسک منیجر ویندوز
- بلاک شدن نرم افزار توسط آنتی ویروس
جهت رفع این مشکل:
ابتدا با یکبار ریستارت کردن کامپیوتر خود شروع کنید و در صورت عدم رفع مشکل یکبار نرم افزار را حذف و ریستارت و مجددا نصب کنید.
در نهایت اگر باز هم مشکل رفع نشد نرم افزار را در آنتی ویروس خود Allow کنید تا VMware vSphere Client توسط آنتی ویروس بلاک نشود.
این مشکل ممکن است از چند مورد به وجود بیاید:
- هنگ کردن نرم افزار
- بستن نرم افزار از طریق تسک منیجر ویندوز
- بلاک شدن نرم افزار توسط آنتی ویروس
جهت رفع این مشکل:
ابتدا با یکبار ریستارت کردن کامپیوتر خود شروع کنید و در صورت عدم رفع مشکل یکبار نرم افزار را حذف و ریستارت و مجددا نصب کنید.
در نهایت اگر باز هم مشکل رفع نشد نرم افزار را در آنتی ویروس خود Allow کنید تا VMware vSphere Client توسط آنتی ویروس بلاک نشود.