2016-02-15, 02:29
معمولا در حالت پیشفرض و یا پس از ریست سخت افزاری مودم در صورت ورود به پنل مدیریت مودم ADSL مشاهده می کنید که زمان تنظیم نیست
البته مشکل خاصی ندارد ولی در زمان بررسی لاگ ها و ... صحیح بودن زمان اهمیت دارد.
برای رفع این مشکل بسته به نوع و برند مودم خود به تب Internet Time بروید و برای گزینه Automatically synchronize with Internet time servers تیک بزنید و
و سرور جهت تنظیم زمان (NTP server) انتخاب کنید و موقیعت زمانی خود را نیز مشخص کنید و تنظیمات جدید را ذخیره نمایید.
حال از این پس با روشن کردن مودم زمان به صورت اتوماتیک تنظیم و به روز خواهد شد.
البته مشکل خاصی ندارد ولی در زمان بررسی لاگ ها و ... صحیح بودن زمان اهمیت دارد.
برای رفع این مشکل بسته به نوع و برند مودم خود به تب Internet Time بروید و برای گزینه Automatically synchronize with Internet time servers تیک بزنید و
و سرور جهت تنظیم زمان (NTP server) انتخاب کنید و موقیعت زمانی خود را نیز مشخص کنید و تنظیمات جدید را ذخیره نمایید.
حال از این پس با روشن کردن مودم زمان به صورت اتوماتیک تنظیم و به روز خواهد شد.